Kisah Aku dan Kau
My Profile

Assalamualaikum and Hi peeps ! Welcome to my blog. Follow me . Navigation : touch hover image




Credits!

Template: Aura Sabrina
Basecode: Nurul
Owner: Farrah Umairah
Others:   



                                           Photobucket



Hai awak2 semua =) sehat tak ? aku demam lah weyh , dengan tekak luka lagi , selsema , batuk , haishh , rimassss nyooo !! lamenya tak menaip , aku malas ah nak on lappy , ni pon akak aku yang on kan , HAHA ! dia bagi guna , weyh , Selamat Tahun Baru lah ye , jangan makan limau banyak sangat taw , nnti sakit perut ! dengar lah nasihat dari Dr. Farrah Umairah , okey , stop dari mimpi kau tu Farrah , nak jadi doktor konon , bila belajar main2 , kan dah masuk kelas akaun , huh ! weyh , addmath gua cakap susah gila dowh , hari tu tak masuk kelas addmath sekali je sebab ade perjumpaan dan aku dah terlepas banyak sangat , sekarang ni aku bergantung dekat tuisyen je , aku dah tak paham satu hapak ape yang cikgu ajar ,aku  dah give up 80% dengan addmath ni , aku nak pindah kelass weyh , kalau boleh nak pindah sekolah sekali , hari tu dah cakap dengan mak nak pindah sekolah , mak kate jangan mengada-ngada -,- aku start fikir nak pindah bagai ni lepas kena marah time kelas EA hari tu , aku bukan ape , kalau dapat cikgu yang syok sendiri , sape je yang nak fokus , menyampah lah pulak , haishh -,- aku nak je buat rayuan tukar cikgu , tapi kawan2 aku cakap dia okey , err , okey lah sangat , meluat lah gila ! fuhh , tapi aku kena fikir positif lah weyh , aku dah tak leh main2 lagi , tahun depan dah spm dah , aku try lah nak suka balik cecikgu ni . terpaksa T_T em , okey lah . orang sakit nak membuta . tataaa babe :)