Kisah Aku dan Kau
My Profile

Assalamualaikum and Hi peeps ! Welcome to my blog. Follow me . Navigation : touch hover image




Credits!

Template: Aura Sabrina
Basecode: Nurul
Owner: Farrah Umairah
Others:   



                                            Photobucket


19/12/2013 tarikh yang begitu menyeramkan bagi bebudak batch 98 , eh ? kenape pulak ? sebab tarikh tu  result PMR keluar  lah sayang oii :) okey , alhamdulillah , aku dapat 4A jer , even tak memuaskan hati , tapi aku tetap kena bersyukur , daripada tak de A , em , tu lah hasil ape yang aku usaha selama ni , hmmm , tapi SPM nnti aku nak buktikan yang aku boleh buat ! aku nak kalahkan abang aku ! serious jeles gila dengan dia , okey , dengan result tu , aku dapat kelas T , amik 9 subjek ! gua amik addmath , ekonomi asas dengan akaun , harap maklum =)  ikutkan mak aku , dia suruh aku pindah ! tapi dengan result aku tu , mak aku kate kalau tak nak pindah pon tak pe , yeayyy ! dapat satu sekolah dengan abang ehem kita lagi =D tapi abang ehem kita kelas ST , sebelah kelas kita je , tapi dia nak tukar masuk kelas T , same dengan kita , haha , em , okey lah kita nak off dah , kboii =)